مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

Demolition Inc THD v19.66576

سلامی دوباره.اینم یه بازی دیگه از تگرا 3!دوستانی که میخوان کیفیت بازی رو با گوشی های دیگه بسنجن این بازیه خوبیه آخه بقیه گوشی ها کیفیت انفجار و ... خیلی پایینتر از تگرا 3 دارن پس حتما دانلود کنید.توضیحات بیشتر:

Demolition Inc یک بازی اکشن – استراتژیک جدید می باشد که شما را در نقش کارگر تخریب ساختمان خواهد برد . از ابزارها و سلاح های سرد برای نابود سازی و تخریب کامل ساختمان استفاده کنید و هیچ اثری از آنها بر جای نگذارید !
در این بازی که از گرافیک خارق العاده ای نیز برخوردار است شبیه سازی فیزیک ماشین ها و ساختمان به صورت کامل انجام پذیرفته است . در این بازی همه جزئیاتی که می بینید در همان لحظه رخ خواهد داد و بدین معنی است که در نمایش اتفاقاتی که رخ می دهد از انیمیشن استفاده نشده است و همه عکس العملی در مقابل فرمان های شما می باشند .

فایل نصبی با حجم 37 مگ:

download دانلود با لینک مستقیم

دیتا:

download دانلود دیتا با حجم ۶۰٫۳۷ مگابایت

آموزش:بازی رو نصب کنید و بعد دیتایی رو که دانلود کردید رو اکسترکت به وسیله ی کامپیوتر به گوشیتون در مسیر:android  و بعد data کپی کنید و بعدش بازی رو اجرا کنید!


 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
moslem شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

سلام امیر محمد
اقا اگه تونستی اسفالت 7 رو بزار برای گوشی روت نشده.اگه نشد 6 رو بزار ممنون
دستتم درد نکنه واسه وبلاگی که گذاشتی

سلام.آقا مسلم.آسفالت 7 هنوز به نظر من با one x مچ نشده و از لایسن رد نمیشه.آسفالت 6 هم با گوشی خودم با wi-fi دانلود کردم همه جا سبز بود پس فعلا از آسفالت خبری نیست.هر موقع جواب گرفتم میزارم آموزشش رو.

moslem یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:14

سلام
دستت درد نکنه
ولی یجا رفتم گفت برا وان ایکس دارم 7 رو حالا نمیدونم راست یا نه

سلام.والا چه عرض کنم.توی سایتا قسمت نظرات کاربران تونستن بازی رو اجرا کنن ولی من نتونستم(امکان نداره نتونم).در هر صورت منتظر نسخه جدید باشید.در ضمن بازی real racing 3 معرفی شده که کم از شاهکار نداره!

root net سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

دوست عزیز من اسفالت 7 و بتمن رو از سایت پارس اندروید دان کردم(کرک افلاین و دیتا)
بدون هیچ مشکلی اجرا شد.برای اینکه بازیهایی مثل این و بتمن اجرا بشن باید چند تا کار انجام بدی:
1-تاریخ گوشی رو به 2010 ببرید
2-اکانت گوگل بسازید
---------------------------------------------------------------------------------
در ضمن یه خبر دیگه اینکه گوشی من هم روت نیست!پس این دو بازی رو من راحت روی رام فابریک اجرا کردم.بهت توصیه میکنم یه سر به پارس اندروید بزنی.(به اون دو نکته هم توجه کن)
مشکلی داشتی میل بده

سلام.خبر خوبی بود رسیدم ایلام تست میکنم.اکانت گوگل منظورت همونیه که vpn میخواد؟؟

sinak95 چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42

سلام عزیز واقعا که زحمت کشیدی دستت درد نکنه
ولی اقا یه مشکل بازیDemolition هر کاری کردم میره رو دانلود بعد force close میده با خودشم خواستم دان کنم بازم برنامه به زور بسته شد
مرسی

سلام خواهش میکنم.با وایرلس دانلودش نکنید.همون کارهایی رو که گفتم بکنید و یه بار دیگه بازی رو حذف کنید و نصب.

حامد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15

سلام
دستت درست ولی
این بازیه رو خودتون امتحان کردین
من که هر چی دان میزنم میگه فایل بازی کرش شدن

سلام خواهش میکنم کاری نکردم.بله تمام بازی ها رو خودم تست کردم.دانلود نمیشه؟؟

حامد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:58

سلام داداش
دان کردم نصب و دیتا رو کپی کردم میرم تو بازی میگه دیتا رو دان کن
یس میزنم میره تو لود میپره بیرون کرش ریپورت میده
میگه اپ به طرز غیر قابل توقع بسته شد که یا کرش ریپورت و بزنی یا دنت سند
۳بار هم گرفتمش هر ۳ بار اینو میگه

دوست من شما بیاید
http://forum.mobilearena.ir/showthread.php?37-%D9%85%D8%B1%D8%AC%D8%B9-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-tegra-3
من در اونجا در اسرع وقت آموزش تصویری میزارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد