مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

Legendary Heroes v1.6.1

سلام.این بازی رو همین الان دانلود کردم بازیه قشنگه و براحتی اجرا شد.خیلی هم قشنگه اگه بازی های استراتژیک دوست دارید از دست ندید.توضیحات بیشتر:

هر جنگی قهرمانان خاص خود را دارد …
برخی از قهرمانان تبدیل به افسانه می شوند .

بزرگترین نبرد دوران ها آغاز شده است .
قهرمانان سراسر جهان برتی مکتیش قدرت خود دعوت شده اند !

با Legendary Heroes  برای اولین بار در اندروید ، یک بازی استراتژیکی لحظه ای را تجربه کنید .

 

فایل نصبی با حجم 700 کیلوبایت:

download دانلود با لینک مستقیم

دیتا:

download دانلود دیتا با حجم ۴۰٫۸۸ مگابایت

آموزش:مثل همیشه فایل نصبی رو نصب کنید و دیتا رو که اکسترکت کردید گوشی رو به کامپیوترتون وصل کنید و دیتا رو در مسیر android/obb کپی کنید و بعد از اجرای بازی لذت ببرید.

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ms3 جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:05

سلام
اقا این مسیر obb کجاست؟ تو اندروید بهد دیتا که میرم obb وجود نداره!!!

به صورت عادی وجود نداره خودتون یه پوشه به اسم obb درست کنید!

پویان شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:02

دستت درد نکنه .

بازی های thd بیشتری بزار.

خواهش میکنم کاری نکردم.چشم قرار میگیره.

reza شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59

خوبه داره وبلاگ پر میشه روزی اول دوتا بود فقط برات تبلیغ میکنم بازی asphalt 7هم بزار مرسی

خیلی ازت ممنونم.راستش این asphalt 7 هر کاری میکنم از لایسنس رد نمیکنه و من به این نتیجه رسیدم رو one x فعلا باید صبر کرد نسخه جدید بیاد.

احمد یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:35

سلام.ممنون که زحمت میکشی.لطفا بازی the dark king risesیا همون tdkrرو بزار یا تست کن خبرشو بده ممنون

با تشکر

سلام.راستش برای اجرا نیاز داره گوشی روت بشه ولی مال من روت نیست پس تا الان اجراش نکردم.اگر میخواید براتون قرار میدم ولی دیتا تگرا هنوز نیومده پس صبر کنید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد