مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

سلام

سلام بر همه ی دوستان عزیز.یه مشکلی که هست شاید بعضی از دوستان بگن خوب چه کاریه میریم این همه سایته اندرویدی این همه بازی دان میکنیم.بله دوستان اون هم یه راهیه.ولی تا الان دیدی یه سایت یا وبلاگ بازی های گلچین شده ای که روی one x تست کردن بزارن؟؟من تمام بازی هایی رو که گذاشتم تست کردم و هیچ مشکلی ندارن و خودم هم جوابگو هستم و اگه هر دوستی خواست براش آموزش تصویری میزارم کاری که هیچ سایتی انجام نمیده.دوستان تمام بازی های گذاشته شده از بهترین های اندروید هستن و حتما دانلود کنید.راستی یه سوالی برام پیش اومده اینه که چرا کسی نظر نمیده؟به خدا نظرات شما باعث دلگرمی من میشه.ممنون از توجهتون.

نظرات 1 + ارسال نظر
امین شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37

خیلی ممنون از سایت جالبت
به این صفحه یه نگاه بنداز:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1555275
یه چنتا بازی هست که هیج جا نتونستم پیداشون کنم
شما ببین میتونی پیداشون کنی

سلام.خیلی مممنون لطف دارید.چند تا ازشون رو گذاشتم اگه به صفحات قبل برگردید.بعضی ازشون هم میخوام بزارم و بقیه هم متاسفانه کرک نشدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد