مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

SHADOWGUN

                                

سلام.این بازی که میخوام بزارم چیزه خیلی خوفیه.در حد المپیک میترکونه.دیگه باید خودتون تجربش کنید.البته آموزشش رو از وبلاگ داش سعید گرفتم پس این پست متعلق به اونه یه جورایی!!!!توضیحات بازی:

داستان بازی در سال ۲۳۵۰ رخ می دهد. اوضاع کهشان به هم ریخته و همه جا را نابسامانی فرا گرفته است . در میان این آشفتگی شخصی به نام دکتر Edgar Simon  با ساختن سلاح های رباطی فکر حکومت بر جهان را در سر می پروراند. شما به عنوان یک مامور کهکشانی وظیفه دستگیر کردن Edgar Simon را دارید. اما چنین کاری اصلا آسان نیست و شما مبارزه ی بزرگی را پیش رو دارید. بازی SHADOWGUN دارای گرافیک فوق العاده ای است که شما را مجذوب خود خواهد ساخت. این نسخه از بازی برای بردازنده های tegra3 میباشد و بر روی گوشی htc one x قابل اجرا میباشد! 

فایل نصبی با حجم تقریبا 7 مگ:

http://tegra3.ru//uploads/files/1326896346_marketmilitiashadowgunthd101.apk

دیتا:

http://dl.androget.com/game/ShadowGun.THD.v1.1.2.SD.Tegra3-AndroGet.com.zip

آموزش نصب:

فایل APK را نصب کنید.
بعد در اولین قدم تاریخ گوشی خود را به 2012/01/18تغییر بدید.(دوست عزیز حتما به این نکته توجه کن چون اگه غیر از این انجام بدی بازی به صورت خودکار دیتا رو پاک خواهد کرد)
بعد بازی را یک بار اجرا کرده وگزینه BEGIN DOWNLOADرا بزنید.
خواهید دید که بازی چند ERRORمیدهد.بازی را خارج کنید. حال به وسیله کامپیوتر به
مسیر SDCARD/ANDROID/DATA رفته وخواهید دید که پوشه ای مربوط به بازی SHADOW GUN ایجاد شده.پوشه FILE را درونcom.madfingergames.shadowgun-thdکپی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد