مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

مرجع بازی برای TEGRA 3

خواهشا نظر یادتون نره دوستان

آموزش

سلام.دوستان هر کسی به مشکلی بر خورده توی one x در قسمت نظرات اعلام کنه تا راه حلش رو بگم.اگه به کار دوستان اومد در وبلاگ قرار میدم اون نظر رو.منتظر آموزش ها و نظراتتون هستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدى پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:12

سلام
توى فیلم هایى که با گوشیم میگیرم,موقع پخش شون چه توى کامپیوتر و چه توى خود گوشى بین صدا و تصویر همخونى وجود ندارد و صدا یه خورده زود تر از تصویر پخش میشه البته تو اول فیلم نه ,بعد از دقیقه ى ٧ و ٨
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.در ضمن نه تنها گوشى رو ریست فکتورى کردم بلکه حافظه ى ٢٥ گیگ رو هم فرمت کردم ولى درست نشد.

دوست من تست میکنم بهت اطلاع میدم.ولی فکر کنم مشکل از پخش کنندتون باشه چون من این مشکل رو ندارم ولی باز هم تست میکنم.

ms3 جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:04

با سلام
من اکثر بازیهای hd رو که نصب می کنم بعد شروع تو اولش ارور میده و از بازی میاد بیرون (stoped working)

میشه چند تاشون رو نام ببرید؟؟واسه من این مشکل وجود نداره.شاید بازی با اندروید 4 مشکل داشته باشه.ولی بازی رو نام ببر تا تست کنم.

mohsen یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:38

saam,mishe otf konid baziye fifa 12 APK ro bezarid rooo saite ya rahnamaei konid az koa begiram.manam htc one x daram..mamnoon misham

سلام.باشه بازی فیفا 12 رو قرار میدم ولی هنوز خودم تست نکردم.پس نمیدونم رو one x اجرا میشه یا نه.ولی قرار میدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد